domingo, 14 de junio de 2009

[Fwd: Fw: FW: המתנחלים-נשק אסטרטגי]



שלום כולם!

מאמר חשוב מאד מפני שלי זה לא חידש כלום , מי שמכיר אותי יודע את דעתי על המתנחלים , שאפילו הרחקתי לכת ואמרתי שאילו לא היו חובשי הכיפות הסרגות בדור הזה , אני לא יודע אם היתה לנו מדינה , כמו שאומר האדמור הזקן שבכל דור ודור בגלל מחסור של צדיקים הקב"ה שם צדיקים ( ולמדתי כ - 18000 צדיקים , ואני מקוה שאיני טועה לגבי המספר) בדור , ואני רואה את המתנחלים כאותם צדיקים שמציין האדמור הדקן בעל התניא, על כל פנים בסוף המאמר יש מספר טלפון של האדם שכתב את המאמר , אני כבר דיברתי איתו ומאד התרשמתי.

 

יחי אדוננו מורנו ורבנו מלך המשיח לעולם ועד.



<ms44@zahav.net.il>
FW: המתנחלים-נשק אסטרטגי

 

 


From: Ziegelman [mailto:zieg_exp@netvision.net.il]
Sent: Tuesday, June 09, 2009 2:08 PM
To: Ziegelman
Subject: FW:
המתנחלים-נשק אסטרטגי

 

 

 

From: bazd [mailto:bazinter@015.net.il]
Sent: Tuesday, June 09, 2009 1:20 PM
To: Ziegelman
Subject: Fw:
המתנחלים-נשק אסטרטגי

 

 

----- Original Message -----

From: bazd

To: bazd

Sent: Tuesday, June 09, 2009 1:00 PM

Subject: המתנחלים-נשק אסטרטגי

 

 




__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4139 (20090608) __________

The message was checked by ESET NOD32 Antivirus.

http://www.eset.com

No hay comentarios:

Publicar un comentario